Agenda IAB Seminar Programmatic & Marketing Automation

Agenda e Atti del Convegno

Marco Montemagno - Moderatore e Direttore Creativo

9:45

Apertura Lavori

Download
9:55

Oliver Kanders, Director Market Building & Marketing zeotap

10:00

Data-driven Marketing: cosa cambia e chi vince

10:20

Oltre il dato. Come conoscere, ingaggiare e attivare il consumatore

Download
10:40

Combinare dati, tecnologia e creatività nell'economia dell'attenzione

Download
11:00

Coffee Break sponsored by Awin

11:30

Luca Morpurgo, Senior Regional Director Southern Europe FreeWheel

11:35

The value of data: our point of view

Download
11:55

Tavola Rotonda “Qualità, opportunità e modelli d'acquisto : le nuove tecnologie”

Download
12:20

Transparency is the new black

Download
12:40

Lunch

13:45

Stefano Branduardi, Marketing Director MailUp

13:50

Data Strategy: le opportunità derivanti dall’utilizzo dei dati

Download
14:10

L'importanza di un mercato a 360°

14:15

Marketing Automation Programs: EY point of view on Key transformation pillars

Download
14:30

Paola Colombo, General Manager Adtech & Business Development per Mediamond

14:35

La creatività è dall'altra parte del vento

Download
14:55

Video, Display&AI: programmatiche visioni di uno scenario outstream guidato da logiche data driven. What's next step?

Download
15:15

Building Trust and Transparency in Programmatic Supply Chain Technical Standards

Download
15:35

Tavola Rotonda: "Digital Out Of Home: Programming the Future"

15:55

What Advertisers Want

Download
16:10

Chiusura Lavori